شناسهٔ خبر: 174625 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم گناباد و بجستان:

«صادق‌مالواجرد» می‌تواند وزارت راه و شهرسازی را به شکوفایی برساند

خانم مالواجرد نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، فرزانه صادق مالواجرد را گزینه ای شایسته برای وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت: یکی از مزیت های بزرگ او این است که از بدنه و همجنس وزارت راه و شهرسازی است و نسبت به مسائل و مشکلات حوزه آگاه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هادی محمدپور نماینده مردم گناباد و بجستان در خصوص وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم گفت: خانم صادق‌مالواجرد بیش از دو دهه در وزارت راه و شهرسازی سابقه فعالیت حرفه ای دارد و پله پله از رده کارشناسی تا معاونت وزیر رشد کرده و یکی از مزیت های بزرگ او این است که از بدنه و همجنس وزارت راه و شهرسازی است و به مسائل و مشکلات حوزه آگاه است و تسلط کافی دارد.

محمدپور با تاکید بر اینکه صادق مالواجرد موفق شده نظر مثبت کمیسیون تخصصی را کسب کند، تصریح کرد: او با حضور در کمیسیون اقتصادی و ارائه برنامه‌های خود توانست نظر مثبت اکثریت نمایندگان این کمیسیون را نیز جلب کند و در جلسات کمیسیون تخصصی عمران رای بالایی را به دست آورد.

به گفته وی، وزارت راه و شهرسازی مجموعه بسیار عظیمی است که مدیریت آن نیازمند حضور فرد توانمندی است که این ساختار را بشناسد.

محمدپور ادامه داد: در گذشته افرادی خارج از وزارتخانه به عنوان وزیر معرفی شدند که مشکلاتی را ایجاد کردند و زمان نسبتا طولانی سپری شد تا بتوانند با ساختار وزارت راه و شهرسازی ارتباط برقرارکنند. این مساله در حوزه راه و شهرسازی برای صادق مالواجرد وجود ندارد و وی می‌تواند علاوه بر هم‌افزایی بالا در وزارت راه و شهرسازی از معاونان توانمند استفاده کند.

به گفته وی، صادق مالواجرد می تواند وزارت راه و شهرسازی را به شکوفایی و عملکرد قابل قبولی برساند.